صفحه اصلی > املاک > سوالات متداول  
 
  سه شنبه، 29 اسفند، 1402
 
     
   

80118 چیست ؟
سایت 80118 جامع ترین سامانه اطلاع رسانی و بانک اطلاعاتی کشوراست که با توجه به نیازهای متداول و روزمره هموطنان دربخش های مختلف ازجمله:
لوازم، بانک رزومه، دایرکتوری مشاغل، دایرکتوری وب، املاک وخودرو، فعالیت دارد.


چگونه وارد قسمت های مختلف سایت 80118 شویم ؟
برای استفاده ازاطلاعات بخش های مختلف 80118 درصفحه اصلی سایت (www.80118.ir) برروی نام بخش مورد نظرکلیک کرده و وارد صفحه بخش مورد نظرمی شوید.


آیا برای ورود به صفحات داخلی هربخش فقط باید ازصفحه اول سایت استفاده کنیم ؟
خیر- درهرکدام ازقسمت های مختلف سایت که باشید می توانید از لینک های درج شده برای بخش های متفاوت سایت درهِدِر (نوارمشکی بالای صفحه) استفاده کنید.

چگونه می توانیم با مسئولین و مدیر سایت در ارتباط  باشیم؟
شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما ( درقسمت منو- نوارمشکی بالای صفحه) سوالات، نظرات، پیشنهادات و یا انتقادات خود را برای ما ارسال نمایید و یا با شماره تلفن های درج شده درآن قسمت با شرکت تماس حاصل فرمایید.

چگونه می توانیم عضو سامانه 80118 شویم؟
شما میتوانید از طریق «در خواست عضویت» که در پائین صفحه قرار دارد مشخصات خود را برای ما ارسال نمایید و پس از بررسی از طرف مسئولین سامانه نسبت به تایید درخواست عضویت شما اقدامات لازم صورت می گیرد.

چگونه می توانیم اطلاعات و آگهی های خود را در سامانه 80118 ثبت کنیم؟
اگر شما از اعضای سامانه باشید (بطور مثال : مشاورین املاک ) با ورود به کنترل پنل خود و استفاده از لینک «درج آگهی» می توانید آگهی خود را در سامانه به ثبت برسانید، در غیر این صورت شما می توانید برای ثبت آگهی خود از لینک «آگهی ویژه» در فوتر ( نوار پایینی سایت ) سایت استفاده نمایید.

آیا برای ثبت آگهی هزینه ای باید پرداخت کنیم؟
بله – اگرعضو سامانه باشید، حق عضویت ماهیانه کافیست، ولی در صورت « ثبت اگهی ویژه» چه از طرف اعضای سامانه و یا اشخاص متفرقه، باید برای فعال شدن و نمایش آگهی ثبت شده خود، مبلغ اعلام شده در«آگهی ویژه» را به شماره حساب های موجود درسامانه واریز فرموده و مراتب را در جریان امور قرار دهید.

آیا عضویت درسامانه رایگان  می باشد؟
خیر- برای عضویت درسامانه ماهیانه مبلغ100,000 ریال حق عضویت مقرر شده است که پس از ارسال اطلاعات خود به مسئولین ثبت نام از طریق «درخواست عضویت» هزینه عضویت خود را به شماره حساب های اعلام شده واریز فرمایید و توسط «تماس  با ما» مراتب را درجریان امور قرا ر دهید.

آگهی های درج شده در سامانه 80118 چه مدت نمایش می یابد؟
چنانچه آگهی شما به صورت ویژه درج شده باشد، به مدت یک ماه و اگر از طرف اعضای سامانه و از طریق کنترل پنل ثبت شده باشد، به مدت سه ماه نمایش خواهد یافت که در صورت تمایل هر دو مورد قابل تمدید می باشد.

آیا برای تمدید آگهی ها، هزینه ای باید پرداخت شود؟
بله، چنانچه آگهی شما ویژه باشد، پس از یک ماه درصورت تمایل به تمدید آگهی، مجدداً باید هزینه درج آگهی ویژه را پرداخت کنید و مراتب را در جریان امور قراردهید.

آیا پس از به اتمام رسیدن مدت زمان عضویت، فایل ها، اطلاعات و آگهی های درج شده توسط اعضا (آژانس ها) از سامانه حذف خواهد شد؟
بله، تمامی اطلاعات با به پایان رسیدن مدت اعتبار شما عزیزان به صورت اتوماتیک و خودکار از سامانه حذف خواهد گردید، چنانچه مایل به تمدید عضویت خود و حفظ اطلاعات ثبت شده درسامانه می باشید، چند روز قبل از پایان اعتبار، مراتب را در جریان امور قرار دهید.

چگونه می توانیم درسایت  80118 جستجو انجام  دهیم؟
ابتدا باید بر طبق  موضوع جستجوی خود، گروه مورد نظر را انتخاب کرده و وارد صفحه اصلی گزینه  مورد نظرشوید، سپس با توجه به مواردی که برایتان درارتباط با نتیجه مهم میباشد، سوالات و فیلدهای مورد نظر را کامل کرده بر روی علامت ذره بین (جستجو) کلیک نمایید و نتیجه  جستجو برایتان به صورت فهرست وار نمایش داده می شود. توجه داشته باشید که هر چه گزینه های بیشتری را در جستجو انتخاب و تکمیل نمایید، نتیجه جستجو کامل تر خواهد بود.

چگونه می توانیم اطلاعات عمومی ملک مورد نظرخود را مشاهده کنیم؟
برای مشاهده مشخصات عمومی کافی است بر روی ملک مورد نظر کلیک نمایید.

تفاوت آگهی ویژه (ستاره دار) با آگهی معمولی چیست؟
آگهی های ویژه در صدر لیست جستجو قرار می گیرد، با رنگی متفاوت نمایش می یابند، ولی مدت اعتبار آگهی ویژه فقط یک ماه می باشد و هزینه ای متفاوت تر از سایرآگهی ها خواهند داشت (برای اطلاع ازتعرفه  آگهی ها و عضویت، لطفا به قسمت «تعرفه درج آگهی» مراجعه فرمایید.)